niedziela, 14 sierpnia 2011

GMO, jestem za a nawet PRZECIW !!!

Batalia o oficjalne dopuszczenie genetycznie modyfikowanej żywności jeszcze trwa. Większość znanych mi osób żyje w totalnej, wręcz błogiej nieświadomości. Jedni w wyniku medialnej manipulacji "grzecznie przytakują" propagatorom GMO, inni w ogóle wychodzą z założenia "a co mi tam - to mnie nie dotyczy", a jeszcze inny poddają się już na starcie zamiast zacząć walczyć. Dlatego pozwoliłem sobie na sparafrazowanie słynnego powiedzenia naszego byłego prezydenta, by uzmysłowić obecna sytuację i poziom wiedzy oraz zaangażowanie naszego społeczeństwa w sprawę GMO. W ostatnim tygodniu zamieściłem nadprogramowy post, który znajdziesz TUTAJ - przekonujący do wzięcia odpowiedzialności za przyszłość naszą i naszych dzieci. Namawiający do wsparcia akcji mającej na celu zatrzymanie oficjalnego wejścia żywności GMO do Polski. Dlatego właśnie kontynując tą tematykę pragnę zaprezentować artukuł znaleziony na portalu Eioba.pl pt.: Ryzyko GMO - Genetyczne Modyfikacje Upraw - Afera Pusztai. Zapraszam do wnikliwego przestudiowania poniższego artykułu, wyciągnięcia własnych wniosków i o ile będę one podobne do moich - proszę weź sprawę w swoje ręce i wspomóż akcję ratowania polskich nasion.





I jak wam się podoba wizja przyszłości serwowana przez koncerny zajmujące się biotechnologią???  GMO to zagrożenie dla naszego zdrowia i naszej przyszłości. Zamiast siedzieć cicho, rusz się i zacznij działać - wyślij kartkę do Prezydenta korzystając z możliwości podanych w TYM poście.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...