środa, 21 listopada 2012

Powolne gotowanie żaby.

gotowana żaba
Zdjęcie: DonkeyHotey
Na początek małe przeprosiny. Ten wpis miał ukazać się w zeszłą środę. Niestety jak to czasami bywa nie zawsze wszystko początkowo się układa dokładnie tego chcemy. Tak jak zapowiadałem kilka tygodni temu, że wyjeżdżam za granice w celach zarobkowych, tak się właśnie stało. Jednak to czego nie przewidziałem to fakt, że czasami mogę mieć problem z dostępem do internetu. I właśnie taką sytuację w ostatnią środę miałem, zupełny brak dostępu do sieci. Osobiście uważam, że spokojnie mogę żyć bez TV (nawet chętnie z niej zrezygnowałem), radia, większości gazet (w szczególności mam na myśli tak zwane brukowce), jednakże żyć bez dostępu do internetu na dłuższą metę chyba bym nie potrafił. W zeszłą środę jedynym urządzeniem, z pomocą którego miałem dostęp do netu była moja komórka, jednakże gdybym się potężnie zaparł to nie byłem w stanie z jej pomocą zamieścić kolejnego wpisu. Póki co, wszystko pod kontrolą, na razie dostęp mam, a więc i wpisy będą się pojawiać ale uprzedzam, że ewentualne przerwy mogą jeszcze nastapić i z góry za nie przepraszam.

Wróćmy jednak do głównego tematu dzisiejszego wpisu. Jak zapewne wiesz, kilka dni temu, pomimo protestów wielu środowisk oraz społeczeństwa, sejm uchwalił ustawę, która znacznie ogranicza dostęp do tradycyjnych nasion oraz dopuszcza uprawy GMO w Polsce. O GMO pisałem już parokrotnie, zamieszczałem tutaj też wypowiedzi ludzi, których uważam za bardziej kompetentnych w tej kwestii ode mnie. O tym jakie mam zdanie na temat GMO możesz się dowiedzieć zaglądając choćby tutaj. Co mogę powiedzieć na temat obecnej ustawy i ogólnie obserwowanych ostatnio zachowania w tej jak również wielu innych sprawach pOSŁÓW na sejm obecnej kadencji? Cóż mam nieodparte wrażenie, że tak jak zauważył autor dzisiaj cytowanego artykułu, że wszystkie ich ostatnie przypominają powolne gotowanie żaby, jeśli się wrzuci ją do wrzątku, to z pewnością wyskoczy, jednak jeśliby powoli będzie się podgrzewać wodę, w której ona pływa, spokojnie uda się ją ugotować.


W dzisiaj cytowanym artykule, znajdziesz kilka ważnych informacji na temat źródła całego tego zła jakim jest Codex Alimentarius, który sankcjonuje powolne dostosowanie się krajów członkowskich WTO (World Trade Organization - Światowa Organizacja Handlu), które w powolny sposób wprowadzają totalny dyktat korporacji nad konsumentami. A wszystko to pod pięknie wyglądającym płaszczykiem ochrony tych samych konsumentów. Być może jesteś czytelnikiem, który od dłuższego czasu śledzi temat GMO czy Codex Alimentarius, jednakże jeśli temat ten jest Ci mało znany, gorąco zapraszam do zapoznania się z poniższym artykułem Katarzyny Lewkowicz-Siejki.





P.S. Czy wiesz, że wprowadzając kilka prosty zmian do swojego życia, unikniesz większości szalejących chorób cywilizacyjnych, poprawisz swoje samopoczucie oraz zdrowie by móc cieszyć się nim przez długie lata. Poznaj dwa pierwsze kroki!  ZAPISZ SIĘ TERAZ by otrzymać darmowy fragment mojego e-booka pt.: "10 nawyków dla zdrowia, czyli jak cieszyć się dobrym zdrowiem wprowadzając kilka prostych zmian."

Zgadzam się z Polityką Prywatności
Drogi czytelniku, jeżeli podoba Ci się to co przeczytałeś, proszę poleć ten artykuł innym, wciskając poniższy przycisk - „Poleć To"




Jeżeli to, co tu przeczytałeś jest dla Ciebie cenne, wspomóż mnie darowizną (nawet skromną), bym mógł nadal tworzyć ten blog dla Ciebie. Dziękuję!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...